Airbus se pochlubil, jak dokáže vměstnat víc cestujících do největšího dopravního letadla A380. Má totiž inovovanou verzi A380 plus. Stačí málo, zmenšit přehodit schody mezi spodní a horní palubou a hned se v letadle objeví 80 nových míst. Část v turistické třídě, část v economy plus třídě a pár sedaček navíc se podařilo vykouzlit i v byznysu.
Z mohutných točitých schodišť zůstaly drobné schůdky, což ale tolik nevadí, protože se obvykle moc nepoužívají. Pokud se tedy nenastupuje či nevystupuje na letišti, které není na A380 připravené a nemá nástupní mosty pro obě patra. Pak asi na nových schodech e trochu nával. Schody se primárně nepoužívají ani při evakuaci, protože nouzové východy včetně skluzů jsou v obou patrech.
Zobrazená maketa letadla má zvýšený počet sedaček už v základu, nepočítaje oněch 80 míst na víc. V turistické třídě má konfiguraci 3+5+3 a economy plus 3+3+3. V současnosti je používaná konfigurace 3+4+3 a 2+4+2. To znamená, že v každé řadě na dolní palubě je o jedno místo víc než dnes. Nutno dodat, že konfigurace záleží na aerolince, některé třídu economy plus nemají, jiné mají turistickou dole i částečně nahoře a podobně.
Airbus A380 je sice moderní letadlo, v provozu je 10 let, ale už mělo na mále. Je tak velké, že jeho provoz a hlavně obsazení zvládnou jen největší společnosti a na nové objednávky výrobce čekal hodně dlouho a sám připustil, že celý projekt může brzo skončit. Ale v lednu obdržel Airbus další objednávku od Emirates a to zatím obra oblaků zachránilo. Výroba pokračuje dál.