Internet sází stromy. Elon Musk rovnou milion

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Youtubová hvězda MrBeast přišla s odvážnou výzvou „TeamTrees“. Jde v podstatě o sbírku na sázení stromů, do které se zapojují i celebrity se štědrými obnosy.

Možná to celé začalo jako vtípek – internet začal vyzývat youtubera pod pseudonymem MrBeast, aby na oslavu svých 20 milionů odběratelů na YouTube zasadil po světě stejný počet stromů. A on se tohoto nápadu chytil a okolo něj vystavěl zcela nový trend s názvem „teamtrees“ (tým stromů), kterým si dal za cíl přesně totéž – pomoci vysadit 20 milionů nových stromů po celém světě a přispět tak k ochraně životního prostředí.

Celá tato „sranda“ už má nejenom jméno, ale i stránky, kde může přispět tomuto novému hnutí každý. Teamtrees vybírá peněžní příspěvky v dolarech, přičemž jeden dolar = jeden vysazený strom. Můžete tak darovat klidně i jeden jediný, deset, sto… horním stropem je pouze stav vašeho konta. A zatímco tak běžní uživatelé na internetu stromy přidávají po jednotkách či desítkách, najedou se i tací, kdo se do toho pustili s větší vervou.

Help Us Plant 20 Million Trees – Join #TeamTrees

You’re a good human and are now officially a member of #TeamTrees! Together, we can plant 20M trees by 2020, but we can’t do it without your help. If you know any other good humans, use your favorite social platforms and invite them to join the team too!

Sám MrBeast už věnoval přes 200 tisíc stromů, ještě víc se ale kampaně chytl ředitel Twitteru Jack Dorsey, který daroval už 350 tisíc stromů. Vůbec největší poprask ale způsobil šéf Tesly Elon Musk, který do kampaně přihodil rovný jeden milion dolarů (stromů). Z prvního místa v žebříčku však Muska následně sesadil Tobias Lütke, kanadský miliardář a zakladatel služby Shopify. O jeden jediný strom.

MrBeast stanovil konečné datum pro vybrání částky 20 milionů dolarů, a tedy stejného počtu vysazených stromů, 1. ledna 2020. V současnosti už překonal hranici 15 milionů, takže na zbylých pět má ještě prakticky dva měsíce. Každopádně taková internetová hnutí rádi vidíme a i když se za vším zároveň skrývá i chytrý marketing, toto se tomuto internetovému baviči zkrátka povedlo.

Sdílet.

O autorovi

Komentáře jsou uzavřeny