Philips se dal na hry. Kdo se dřív oholil?

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Xnapy a MenT se utkali v online přenosu na streamovací platformě Twich a na YouTube 14. května ve dvou duelech: ve hře GTA V a CS:GO. Fanoušci mohli prostřednictvím stránek posílat návrhy stylingu vousů, který si na svém YouTube kanálu s pomocí Philips OneBlade vlastnoručně připraví gamer Porty.

Řada Philips OneBlade od svého uvedení cílí na zákazníky, kteří rádi zkoušejí nové styly a technologie. Jde především o cílovou skupinu 18 až 34 let a Philips neustále hledá neotřelé způsoby, jak ji zaujmout. A protože hráči počítačových a mobilních her mají rádi výzvy a představují atraktivní cílovou skupinu, rozhodl se Philips prostřednictvím kampaně #OneBladeOneWinner zacílit právě na ně.

Xnapy a MenT se utkali v online přenosu na streamovací platformě Twich a na YouTube 14. května ve dvou duelech: ve hře GTA V a CS:GO. První uvedenou si zvolil MenT, druhou Xnapy a od začátku bylo jasné, že každý vyhraje právě ve „své“ hře. O celkovém vítězi tedy rozhodli fanoušci, kteří mohli dát svému oblíbenému gamerovi hlas prostřednictvím stránek www.onebladeonewinner.cz a www.onebladeonewinner.sk. „Zvítězil Xnapy, který kromě vítězství ve hře CS:GO navíc získal od svých fanoušků přes 12 000 hlasů,“ popisuje Petra Fialová, marketingová manažerka společnosti Philips. Před samotným začátkem streamu hlasovalo o vítězi přes 19 000 fanoušků. Xnapy se pak za odměnu v přímém přenosu oholil pomocí Philips OneBlade.

Během streamu byla také vyhlášena soutěž: fanoušci mohli prostřednictvím stránek posílat návrhy stylingu vousů, který si na svém YouTube kanálu s pomocí Philips OneBlade vlastnoručně připraví gamer Porty. Autoři tří nejzajímavějších návrhů získají 500 eur a diváci budou moci opět hlasovat, který styling Portymu nejvíce padne. Každý hlasující v první i druhé části aktivace získal také slevový kód 20 % na nákup Philips OneBlade.

Poté, co si Porty 11. června vytvoří vítězný look, přijde na řadu poslední soutěž. Fanoušci budou moci přiřazovat své oblíbené hráče k vlastnostem Philips OneBlade a hrát opět o 3 x 500 eur.

„Philips se na oblast gamingu orientuje dlouhodobě. V minulosti proběhlo několik kampaní s influencery v Polsku a dalších okolních zemích, a protože byly úspěšné, rozhodli jsme se začít s aktivacemi i v České republice a na Slovensku. Duel hráčů Xnapy a MenT sledovalo přes 80 000 diváků a do této chvíle stream vidělo přes 132 000 lidí, takže myslím, že i na českém a slovenském trhu můžeme hovořit o úspěchu,” uzavírá Petra Fialová. S aktivitami v oblasti her pomáhá společnosti Philips agentura Gameset.

Sdílet.

O autorovi

Komentáře jsou uzavřeny